2015. szeptember 3., csütörtök

020 - A lábaim

Sríla Prabhupada Uvaca 20
A lábaim
ISKCON Krsna-Balarama Mandir, Vrndavana, India

Egyedül voltam Sríla Prabhupada lakrészében, és épp masszíroztam. Keresztbetett lábakkal ült a szőnyegén, én pedig előtte ültem, szantál olajjal masszírozva a fejét. Kínosan éreztem magam, mivel a lábaimat nézte. Nagyon feszélyezett voltam a lelki tanítómesterem jelenlétében.

- Édesanyád szép asszony? - kérdezte Sríla Prabhupada.
- Hát, most már majdnem 50 éves - feleltem -, de igen, nagyon csinos nő volt.
- Igen, látom - mondta. - Megfigyeltem a lábaidat. Nagyon szép lábaid vannak. Azt mondják, hogy ez azt jelenti, az édesanyád gyönyörű. Csak ellenőriztem. Tudni akartam, igaz-e ebben az esetben.

Sríla Prabhupada mindig nagyon személyesen viselkedett a tanítványaival. Törődött velünk, vigyázott ránk, és érdeklődött felőlünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése